22 Mart 2010 Pazartesi

VITACREME B12

You Tube'ta izlediğim birkaç uzakdoğulu hatunun bu kremi öve öve bitirememesinden ve biraz da araştırmadan sonra Vitacreme B12'yi almaya karar verdim.

Ben bu kremi Türkiye'ye kargo ücreti almadan gönderim yapan Cosme.de sitesinden sipariş ettim ve 5-6 gün sonra elime ulaştı.



Ne işe yaradığına gelecek olursak kısaca ;

- Cilt yenileme,

- Eski ve yeni yara izlerini iyileştirme,

- Cildi nemlendirerek,dış etkilere karşı koruma,

- Güneş hasarlarını iyileştirme.


Krem tüpte satışa sunulmuş,kullanım açısından çok rahat ve hijyenik.(Gerçi biraz diş macunu tüpüne benziyor!!!)

İçeriğinde B12 vitamini olan tek krem buymuş.B12 vitamini cilt tedavilerinde sıkça kullanılan bir vitamin.

Özelikle Asya ve Uzakdoğu ülkelerinde çok tutulan bir krem ama menşei İsviçre.

Gündüz ve Gece kremi olarak kullanılabilen bir krem ama ben sadece gece kremi olarak kullanıyorum.

Oil-Free bir ürün değil ama sürüldükten sonra cilt tarafından hemen emiliyor ve sonrasında da cildinizde herhangi bir parlaklık ya da yağlanma oluşturmuyor.

Yine You Tube'ta bu kremi La Mer'in daha hafif versiyonu olarak tanımlayanlar oldukça fazla.

Daha ayrıntılı bilgi için buraya tık tık.




4 yorum:

yasemin dedi ki...

fiyatı nedir fly?

paypalmı ödedin?
bir de bu tür int siparişlerinde kredi kartı değilde ürün teslimi alındığında elden ödeme şansımız varmı?varsa hangi siteler?bilgin varmı acaba yada öğrenebilirmisin benim için lütfen

fly dedi ki...

Fiyatı 33 usd.

Ben kredi kartımla ödedim.Yurtdışı kaynaklı online sitelerin teslim anında ödeme gibi bir seçenekleri yok maalesef ama bu sitenin pay pal seçeneği mevcut.

yasemin dedi ki...

kullan bakalım
senin yorumların benim için çok mühim
olumlu olumsuz tüm etkilerini yaz ama

fly dedi ki...

yasemin,
yaklaşık 4 hafta sonra blogda yer veriğim ve yeni kullanmaya başladığım cilt bakımı ürünlerinin hepsinin etkilerini yazacağım.