28 Mart 2010 Pazar

BRONZ-TURKUAZ GÖZ MAKYAJI

Bugün fotoğrafta gördüğünüz gibi göz makyajı yaptım ancak .....










Kullandığım malzemeler:


Soldan sağa farlar; bronze,woodwinked,retrospeck tümü MAC,


Emily göz kalemi 118 no.,


Maybelline Define A Lash Volume mascara.






Normalde göz makyajımda fazla renk kullanmadığım için göz kalemine fazla para vermek istemeyip, Emily marka bu göz kalemin 2-3 tl gibi bir fiyata almıştım.Fakat o kadar kötü bir göz kalemi ki daha makyajı yapıp fotoğraflayana kadar akmaya başladı.(Bkz. birinci fotoğraf gözümün dış kenarı)Üstelik üzerinde bir de "waterproof" yazıyor.10 dakika sonra ise gözüm yanıp, sulanmaya başladı,dolayısıyla da göz makyajımı silip yeniden yapmak zorunda kaldım geriye de bu fotoğraflar hatıra kaldı.


4 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

bence cok güyel olmu$ ellerine saglik :D ben emily kaleminin rengine bayildim :) cok $irin.. aksada yinede almaliyim :D

fly dedi ki...

chunli,
sadece aksa iyi,gözümü çok fazla yaktı ve kaşındırdı aman kullanırken buna dikkat et.

Unknown dedi ki...

çok başarılı bence de :) ben daha rimel sürerken savaş veriyorum. tebrikler cnm

fly dedi ki...

pinkpowder,
çok heves etmiştim bu renge artık başka bir markadan yeni bir kalem alıp yapıcam.