1 Mart 2010 Pazartesi

MAC STROBE LIQUID LOTION

Bugün size MAC Strobe Liquid Lotion'dan bahsetmek istiyorum.Bunun birde Cream olan versiyonu varki benim cildim karma-yağlı olduğu için ben losyon olanını tercih ettim.
Nedir bu losyon ne işe yarar derseniz üzerinde yazan Hydratante-Lumineuse yani nemlendirici ve aydınlatıcı.
Ben iki şekilde kullanıyorum ;
Birincisi fondötenimin içine karıştırarak ,ikincisi ise direk yüzüme nemlendirici gibi sürerek.İkincisi genelde yazın fondöten kullanmadığım için tercih ettiğim bir yöntem.
Bu losyon makyaj bazı olarak da kullanılıyor.



İçindeki ışık yansıtıcıları ile cildin daha aydınlık ve parlak görünmesini sağlıyor.İçineki ışıltılar nasıl desem böyle şeffaf sedefimsi bişey.(Garip bir cümle oldu ama idare edin.)

Strobe Lotion ile şimdilerde moda olan "dewy look"etkisi yaratmanız için tüm yüzünüze yada sadece aydınlatmak istediğiniz bölgelere sürmeniz yeterli.Nemlendirici özelliği de bonusu.

Fotolorda çok belli olmuyor ama içindeki pigmentler yanar döner.


Bu ürün nemlendirme,aydınlatma ve doğal ışıltı vadediyor ve bence bütün bunları yerine getiriyor.
Piyasada mutlaka muadili olan bir üründür fakat ben şahsen bunun performansından oldukça memnunum. .
Size tavsiyem cilt tipinize uygun olarak krem yada losyon olanını seçmeniz

Hiç yorum yok: