5 Mart 2010 Cuma

GÖZ MAKYAJI (ELF MAKEUP KİT)

Daha önce şu yazımda size ELF alışverişimden bahsetmiştim.Bu alışverişimle hediye gelen makyaj kiti ile bugün ilk kez makyajımı yaptım.


1-İlk önce siyah göz kalemini alt ve üst kirpik diplerime sürüp dağıttım.
2-Sonra bu rengi göz kapağımın kıvrım bölgesine kadar uyguladım.
3-Bu açık renk farı kaş altına aydınlatıcı olarak kullandım.
4-Koyu gri farı ise blending fırçası ile göz kapağının kıvrılma bölgesine derinlik vermesi için kullandım.
5-Dudaklarımda ise hafif sedefli bir şeftali olan bu rengi kullandım.

Allık olarak yine bu sette bulunan allığı uyguladım.










3 yorum:

Tannesi dedi ki...

Çok şık bir makyaj olmuş. Havası bambaşka. Yalnız bişi sorucam; göz pınarının yukarısında kalan bölgede sanki bordo gibi kahve gibi yuvarlak bir alan seçiliyor fotoda. O bölgeye bişey sürdün mü yoksa, fotonun azizliği mi? Güzel duruyor da ondan soruyorum. :))

fly dedi ki...

Tannesi,
O bölgeye paletteki koyu kahve farı uygulamıştım,biliyosun bizim gibi gözlerde o bölge hayli şiş oluyor koyu renk far biraz daha derin gösteriyor.

Tannesi dedi ki...

Evet evet, kesinlikle katılıyorum. Makyajın havasını baştan sona değiştirmiş, o noktaya yaptığın dokunuş! Süpersin!