19 Mart 2010 Cuma

ESTEE LAUDER ALIŞVERİŞİ(Part 5)-Hydrationist Maximum Moisture Lotion

Bu nemlendirici iki farklı yapıda krem ve losyon olarak satılıyor.Benim cildim yağlı-karma olduğu için bana losyon olan önerildi.

Nemlendiriciyi yüzümü temizleyip,idealist serumu sürdükten sonra kullanıyorum.Gündüz ve gece kullanılabilecek bir nemlendirici fakat ben sadece gündüz kremi olarak kullanıyorum.

Ürün en sevdiğim ambalaj şekli olan pompalı şişe şeklinde.Estee Lauder'in yeni nemlendiricilerinden biri.

Nemlendirme özelliği oldukça yüksek bir ürün tek kullanımdan sonra cildi 24 saat boyunca nemlendiriyor.


Sürekli kullanımda cildin ideal nem dengesini sağlayarak erken yaşlılık belirtilerini en aza indiriyor.
Bu krem hakkında ilk izlenimlerim şunlar :

- Kremi yüzünüze sürdüğünüz andan itibaren cilt tarafından hemen emiliyor ve yüzünüzde herhangi bir parlaklık,yağlanma görülmüyor.

-Uygulandıktan sonra cildimi yumuşak ve pürüzsüz hissediyorum.

Açıkçası bu ürün bana ilk önerildiğinde biraz tereddütlerim vardı çünkü birinci görevi nemlendirme olan bir nemlendirici daha önce hiç kullanmamıştım.(Cildim yağlı olduğu için genellikle bana matlaştırma yada yağ emici özellikli nemlendiriciler verildi)Nemlendiriciyi daha çok az bir süre kullandığım için şimdilik hakkında fazla birşey söyleyemiyorum ama ilerleyen günlerde Estee Lauder ürünleriyle ilgili genel bir sonuç yazısı yazacağiım.

2 yorum:

yasemin dedi ki...

yves rocher hakkında ne düşünüyorsun yada bir ürününü kullandın mı acaba fly?

demiştim ama atladınmı acaba flaycım

fly dedi ki...

yasemincim önceki yorumun atlandığı için özür dilerim.aslında yorumu gördüm yayınla dedikten sonra kayboldu o yüzden cevap yazamadım.
Yves Rocher'un bende sadece SPA Energie Vegetale Aqua Gommage isimli vücut peelingi var bunu da geçen sene almıştım.Çok beğendim ya da hiç beğenmedim diyebileceğim bir ürün değil ortalama bişey.Zaten vücut peelingi de çok sık yaptığım bir şey değil,sen sorunca bu peelingi bulup çıkardım:)
Sevgiler,