15 Mart 2010 Pazartesi

ESTEE LAUDER ALIŞVERİŞİ (PART 1)

Uzun zamandır Estée Lauder'in cilt bakım ürünlerini denemek istiyordum,Boyner'deki "cilt ve vücut bakımı günleri" nin başladığını duyup bugün Kozyatağı Carrefour daki Boyner mağazasına gittim.
Estée Lauder güzellik uzmanı Melek Hn. bana çok yardımcı oldu.İlk önce yüzümdeki makyajı temizleyip cilt analizimi yaparak cildime uygun ürünleri belirledi.Daha sonra ise kullandığı her ürünün içeriğini,etkisini,nasıl kullanmam gerektiğini açıklayarak bana cilt bakımı uyguladı.
Uygulama sonunda aşağıda fotolarını gördüğünüz ürünleri satın aldım.Ürünlerin tanıtımlarını ayrı post'larla yapmaya çalışacağım.
Boyner'deki 5 Nisan'a kadar sürecek bu kampanya kapsamında iki ürün alışverişinizde %15 indirim uygulanıyor .
Soldan sağa;
-Sparkling Clean Mattifying Oil-Control Lotion,
-Sparkling Clean Oil-Control Foaming Gel Cleanser,
-Hydrationist Maximum Moisture Lotion
-Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher
-Time Zone Anti-Line/Wrinkle Eye Creme

Bunlar da bana hediye edilen delux boy Idealist Serum,Time Zone göz kremi ve Spotlight Skin Tone Perfector(Cilt tonu düzenleyici)tester'ı.

3 yorum:

yasemin dedi ki...

esste lauderin itsbeauty deki yorumlarını okuyorum ve çok merak ediyorum.özellikle double wear adlı fondoteni yere göge konulamıyor.senin bu konudaki yorumların bana ışık tutacak.bi kullan bakalım:)benim cildim yağlı karma.yaşın kaç flycım.
eh birde cilt yaşı varmış,senin hayli gençtir sanırım:)
ve bu kampanya ile sorması ayıp bu ürünler sana kaça mal oldu acaba?
sıktıysam cevaplama lütfen:O

fly dedi ki...

Sevgili Yasemin,
Double wear'ın methini bende duydum ama kullanmadığım için bir şey diyemicem.Benim de cildim karmadan yağlıya dönük ve 33 yaşımda olmama rağmen hala zaman zaman akne sorunu yaşıyorum.Estee Lauder güzellik uzmanı da cilt yaşını baz alarak ürünleri seçti.Yağlı ciltlerin tek avantajı geç kırışması o yüzden bana anti-aging ürünü önermedi.
Ürünleri bir süre kullandıktan sonra daha detaylı bilgi verebilirim sanırsam.
Aldığım ürünlerin fiyatına gelince ne sen sor ne ben söyleyeyim;)
Neyse söylüyorum
temizleme jeli 62,tonik 88,nemlendirici 120,idealist 215,göz kremi ise 113 tl.Bu rakamlardan %15 indirim yaptılar.Bu arada tüm ürünlerin büyük boylarını aldığım için de fiyat biraz arttı.

Umarım yardımcıı olabilmişimdir...
Sevgiler

yasemin dedi ki...

cilt tipimiz aynı imiş,yaşlarımız yakın,ben az daha büyüküm:P
bizim cildimizin avantajı kırışmaması ama tek korkulu rüyamız sarkması!:(
Kuru cilt kırışır,yağlı cilt sarkar çünkü.Kuru ciltli arkadaşım var,3 yaş büyük benden ama ben ondan daha olgun görünüyorum,ama o gülünce cildindeki yanak dahil tüm kırışıklar belli oluyor.Hangisi daha iyi bilemedim:(

güle güle kullan,umarım çok memnun kalırsında parası acıtmaz.kozmetik böyle, hele marka ve kalite olunca.biz kadınlar:)
sevgiler benden..