13 Mart 2010 Cumartesi

GÖZ MAKYAJI (RICEPAPER-CHARCOAL BROWN)

Bugün yaptığım göz makyajı ;






Ve kullandığım malzemeler;
1-GOLDEN ROSE Eye Shadow Pencil (101) - Baz olarak bunu kullandım.Alt ve üst kirpik diplerine kalınca sürdükten sonra fırça ile dağıttım.
2-MAC Eye Shadow (Rice Paper) - Kaşın hemen altına, gözkapağının iç kısmına ve alt kirpik diplerinin göz pınarına yakın kısmına sürdüm.
3-MAC Eye Shadow (Charcoal Brown) - Blending fırçası ile alarak üst göz kapağının dış kenarından içe doğru derinlik için ve alt kirpik diplerine uyguladım.
4-MAC Eye Khol (Smolder) - Üst kirpik diplerine ince bir cizgi çekerek eyeliner fırçası ile yumuşattım ve göz içine sürdüm.
5- MAYBELLINE Define A Lash Volume Mascara(Very Black)Kirpiklerimi maşayla kıvırdıktan sonra alt ve üst kirpiklerime sürdüm.
Umarım beğenmişsinizidir ...




2 yorum:

Tannesi dedi ki...

Bu da süper olmuş, ellerine sağlık. Çok yakışmış çoook! Bu arada fotoları da süper çekmişsin bencee. JM'inkilerden bir farkıyok vallahi. Tebrikler diyorum, başka da bişey demiyorum! :D

fly dedi ki...

tannesi,
Bu makyaj normalde daha yeşilimsiydi ama fotoda çok belli olmamış,liner da biraz daha uzatsaymışım daha iyi olurmuş:)
ay jm kadar olsam başka birşey istemem,teşekkür ederim...