28 Mart 2010 Pazar

MAC VIVA GLAM Cyndi

Bir MAC hayranı olarak Viva Glam Cyndi'yi almasam olmazdı.





Cyndi açık kırmızı alt tonları olan mercan rengi.Yapısı "lustre", sürümü çok rahat,doğal bir parlaklığa sahip.Bu ruj LE o yüzden almak isterseniz elinizi çabuk tutun.




Eğer siz de benim gibi "nude" rujlardan yava yavaş "coral "rujlara geçiş yapıyorsanız şiddetle tavsiye edeceğim bir renk.


Her Viva Glam rujunda olduğu gibi bu ruja da vereceğiniz her kuruş MAC Aids Fonuna gidiyor.











Bildiğiniz gibi bir de Viva Glam Gaga var ki benim için fazla "pembe"olduğu için onu almadım.




3 yorum:

Adsız dedi ki...

sende çok doğal durmuş :)

yasemin dedi ki...

yapısı lustre ne demek
sürüm yumuşaklığımı duruşumu
neyi kastetiyor bu lustre
ve daha başka hangi tanımları var rujların
ben ruj rujdur deyip alan biriyimde mrk ettim doğrusu

fly dedi ki...

petite,
teşekkür ederim
yasemin,
sorunla ilgili bir post hazırladım,umarım sana yardımcı olabilmişimdir.

sevgiler...