19 Mart 2010 Cuma

ESTEE LAUDER ALIŞVERİŞİ (Part 4)Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher

Şunu baştan söyleyeyim Idealist şu anda benim en favori cilt bakım ürünüm.Sürüldüğü ilk andan itibaren cilinizde yumuşak,pürüzsüz ve satenimsi bir his bırakıyor.

Bu serum dört haftalık kullanım sonrasında gözenekleri %69 oranında küçültmeyi vadediyor,ben sürüldüğü andan itibaren gözeneklerin biraz küçüldüğünü söyleyebilirim.Dört hafta sonunda kalıcı etkilerini de ayrıca yazacağım.




Devamlı kullanım sonrasında cilt tonu düzensizliklerini ve hafif lekeleri yok ediyor ve cildin yenilenmesine yardımcı oluyor.


Serumu nemlendiriciden önce yüzünüze uyguluyorsunuz ,1 fıs tüm yüze yeter.Yapısı ince ve jelimsi,kokusu hafif.Silikon içerikli bir ürün olduğu için rahatlıkla make up primer (makyaj bazı) olarak kullanabilirsiniz.


Ürün ambalajı cam ve pompalı, bu yüzden oldukça hijyenik.


Tüm cilt tiplerine uygun.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

avondan başkaca marka bilmem ama cilt güneşkoruması daha önemli gelir bana.rica etsem yağlı ciltler,ablam içinse kuru ciltler için iyi bir güneş koruyucu önerebilirmisiniz.şimdiden.yaz geliyor malum. teşekkürler.ılgaz

fly dedi ki...

Benim cildim yağlı ve ben yılın tüm zamanlarında clinique city block spf 50 kullanıyorum ,ve de çok memnunum.Oil free bir ürün zaten daha önce de blogumda yer vermiştim.
Kuru ciltler için çok fazla bir bilgim yok ama hassaa ciltler için La Roche-Posay Anthelios'u öneririm ki kızım bebekken doktorun önerisiyle biz kızım için bu losyonu kullanmıştık.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Sevgilerimle,

ceren dedi ki...

Merhaba,
Bu ürün akşamları mı sabahları mı kullanılıyor? Ve ne kadar sıklıkta kullanılılabiliyor acaba?
Cevaplarsanız sevinirim.
İyi akşamlar.

fly dedi ki...

Ceren,
Ben her sabah cildimi temizledikten sonra,nemlendiriciden önce kullanıyorum.Bu ürün genel olarak kullanıldığı süre içersinde işe yarıyor.Yani sürekli kullanılması gerekiyor.Ben cildimde bıraktığı hissi çok seviyorum ayrıca yağlı cildimdeki parlama sorununu büyük oranda düzeltti.