9 Mart 2010 Salı

CLINIQUE SUPER CITY BLOCK

Bugün size iki yıldır kullandığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum.
CLINIQUE Super City Block Oil-Free Daily Face Protector SPF 40 .

Bu kremi her gün yüzümü temizleyip,nemlendirdikten sonra kullanıyorum.İçindeki etken maddeler UVA/UVB ışınlarına karşı koruma sağlıyor ve cildi güneşin zararlı etkilerinden koruyor.Yağsız bir ürün olması dolayısıyla karma-yağlı,hasas ve diğer tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün.

Yapısı oldukça hafif ve yüze dağıtmak oldukça kolay.Yüzünüze sürdükten sonra hemen emiliyor ve nerdeyse görünmez oluyor, parlak bir görüntü oluşturmuyor.

Nemlendiricinizi sürdükten sonra yüzünüze parmak uçlarınızla yada fondöten fırçasıyla sürebilirsiniz.Ayrıca makyaj altına baz olarak da kullanabilirsiniz.Cildinizden çıkarmak için ise su yeterli değil mutlaka bir makyaj temizleyicisi ile çıkarmanız gerekiyor.
Diğer bir artısı tüpte olması böylece bakteri oluşması da büyük ölçüde önlenmiş oluyor.

5 yorum:

Dee Makeup dedi ki...

Ben şehir içinde makyaj altına kullanabileceğim bir güneş kremi arıyorum. Bu üründen memnun musun? Makyaj altına kullanılabilir mi?
Sanırım bir Super City Block SPF 40 var, bir de City Block Sheer Oil Free SPF 25.. Hangisini önerirsin?

fly dedi ki...

Dee Makeup,
Kesinlikle, gözüm kapalı öneriyorum.Makyaj altına kullanabilirsin,sürdükten sonra çoğu güneş koruyucuda olduğu gibi beyazlık kalmıyor ayrıca benim cildim yağlı olduğu halde bende sivilce falan yapmadı.Ben daha yüksek faktörlü diye bunu seçmiştim,çünkü o aralar even better leke açıcı serumu kullanıyordum,sonrasında da aynısına devam ettim.SPF 25'i hiç kullanmadım o yüzden onunla ilgili yorumum yok,sanrım o hafif de renk veriyordu ama yanılıyor da olabilirim ,netten araştır istersen o konuyu.
Sevgiler...

fly dedi ki...

Dee Makeup,
Kesinlikle, gözüm kapalı öneriyorum.Makyaj altına kullanabilirsin,sürdükten sonra çoğu güneş koruyucuda olduğu gibi beyazlık kalmıyor ayrıca benim cildim yağlı olduğu halde bende sivilce falan yapmadı.Ben daha yüksek faktörlü diye bunu seçmiştim,çünkü o aralar even better leke açıcı serumu kullanıyordum,sonrasında da aynısına devam ettim.SPF 25'i hiç kullanmadım o yüzden onunla ilgili yorumum yok,sanrım o hafif de renk veriyordu ama yanılıyor da olabilirim ,netten araştır istersen o konuyu.
Sevgiler...

Dee Makeup dedi ki...

SPF 25 versiyonundan vazgeçtim, yorumlara göre renk veriyor ve giysilere bulaşıyor. Çok teşekkür ederim :)

fly dedi ki...

Dee Makeup,
Yardımcı olabildiğime sevindim,rica ederim.