1 Mart 2010 Pazartesi

GÖZ MAKYAJI (GUERLAIN DIVINORA-TOUCHE DE BRONZE NO:280)

Bu dörtlü far şu anda piyasada satılmıyor olabilir çünkü ben satın alalı bir hayli oldu.Geçenlerde çekmeceleri karıştırırken bu far setine rastlayınca tekrar kullanayım dedim.


İsmi Tauche De Bronze ama bence daha çok haki-yeşil tonlarında.
Farların sürümü oldukça rahat eski bir ürün olmasına rağmen yapılarında bozulma yok ve sürerken kesinlikle uçuşma olmuyor.
Ve son olarak bence Guerlain ürünlerinin ambalajları kesinlikle çok şık ....

3 yorum:

Tannesi dedi ki...

Farlar güzelmiş ancak seni biraz esmer göstermiş sanki... Ya da yeterince, şu aydınlatma zımbırtılarından kullanmamışsın. :D Bir de bu makyajda liner ya yok, ya da çok ince ve/veya açık renk olduğundan, gözler biraz çıplak kalmış gibi geldi bana. Ya da diğer makyajlarında hep liner ile göre göre, şimdi seni gözlüksüz görmüşüm gibi geliyor. :)) İlk defa bunda, belki biraz negatif sayılabilecek eleştiri yaptım, kusuruma bakmayasın. Yoksa gölgeleme gayet hoş olmuş. Ellerin dert görmesin. :))

fly dedi ki...

Tannesi,
Evet ben de dikkat ettim de liner sürseymişim daha güzel olurmuş,sanırım sadece en koyu farla geçmişim kirpik diplerinden.Paletteki en açık renk normal de benim kullandıklarımdan daha koyu renk o yüzden haklısın biraz sönük kalmış,gerçi çok beyaz tenli değilim zaten...

Tannesi dedi ki...

Şimdi makyaja değil, farlara baktım. :))
Sahiden güzelmiş renkleri, baya da pigmentliler besbelli. İyi günlerde kullan.