25 Mart 2010 Perşembe

MICAELA SANTOS MAKYAJI

Ünlülerin makyaj sanatçısı Troy Jensen , model Micaela Santos'un makyajını yaparken Sophia Loren'den ilham almış ve onun makyajının daha modern bir uygulamasını yapmış.



Ben bu görüntüyü çok beğendim belirgin gözler,daha arka planda kalmış "nude" yanak ve dudaklar ,siz de beğendiniz mi ???





Kullandığı makyaj malzemeleri ise :


- DIOR Nude (Medium Beige 030)


- DIOR Lace-Effect Powder For Face (Pink Lace 001)


- DIOR 5 Colour Designer All in One Artistry Palette (Smoky Design)


- DIOR Liquid Eyeliner (Black)


- DIOR Diorshow Mascara (Rich Black)


- DIOR Bronze Lumiers D'or Face And Lip Palette (Amber Sunlights 002)


- DIOR Lip Liner Pencil (Linen)


- DIOR Addict Ultra Gloss Reflect (Jersey Pink)


5 yorum:

Drama Queen dedi ki...

bu tarz makyaja bayılıyorum ben, yüze çok sağlıklı bir aydınlık görüntü veriyor ve bütün dikkati göze çekiyor.. şahane :)

nily21 dedi ki...

bence mükemmel bir makyaj. Hatta niyeyse gelin makyajı olarak muhteşem olacağını düşünüyorum..

nily21 dedi ki...

bence mükemmel bir makyaj. Hatta niyeyse gelin makyajı olarak muhteşem olacağını düşünüyorum..

Adsız dedi ki...

makyaj malzemelerinizden az kullandığınız yada lüzumsuzca aldıklarınızı satışa çıkartmayı düşünmezmisiniz
ben en başta talibim mesela:)
fatma

fly dedi ki...

Fatma,
Makyaj malzemelerimi satmayı hiç düşünmedim aslında ,belki ilerleyen zamanlarda neden olmasın...

Sevgiler,