22 Mart 2010 Pazartesi

BUGÜN NE GİYDİM ???

İşte bugün giydiklerim ;

















5 yorum:

yasemin dedi ki...

fly ne olduklarınıda yazarmısın?elbise nereden,çizmenin ,montun markası,çorap vb.bilgi istiyoruz.

sana elbiseden çok pantolon yakışıyor fikrimce:)

Adsız dedi ki...

ya fly abla demişsim pardon ama kız var ya sizin,evlisiniz bide ben 18im we elbet abla demişsim doğal olarak:P
pullit nerden alınıor ablacım?wede yüzünüzü neden göstermiosun
azda olsa göremeyecekmiyiz,flu yapsan mesela yüzünü ablacım

dioumki ya çok güselsiniz yada az biras güsel.hayal kırıklığımız olmasın diyemi gisliosun.yoksa neden bu fizikteki bir genç bayan yüzünü gizlesinki diğmi ama yaf

off banada amma gewezelenmisim yaf
gıcığım diğmi ablacım
irem

eylul_enise dedi ki...

elbise çok cici şeker olmuşsun

fly dedi ki...

yasemin,
Çizme bambi,çorap penti,elbise ve mont küçükyalı atakan tekstil'den.Bence de her zaman pantolon ilk tercihimdir ama insan arada sırada değişiklik istiyor elbiseler de kullanım açısından çok rahat.
irem,
Bana istediğin sıfatla seslenebilirsin :) Hatta teyze bile diyebilirsin ki çünkü ben 33 yaşındayım.
Pullit kotum çoğu kıyafetimi aldığım yerden yani küçükyalı atakan tekstil'den.
Yüzümü neden göstermediğime gelince;aslında blogu açarken bunu çok düşündüm,ama internet malum evli ve anne olarak resimlerimin abuk subuk yerlerde kullanılması pek de hoş olmaz bu yüzden yüzümü kapatmaya karar verdim.Ama küçük bir ipucu vermem gerekirse saçım kısayken beni Bengü'ye benzetirlerdi.
Thales,
Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.

yasemin dedi ki...

markaları yoruma değil yazının altına demiştim