23 Mayıs 2010 Pazar

MAC TO THE BEACH - Refined Golden Bronzing Powder

Refined Golden,içinde çok ince altın parıltıları olan bronz-kahve renkte bir pudra.LE değil,istediğiniz zaman MAC'te bulabilirsiniz,sadece ambalajı böyle değil de siyah olur.
Ambalajın üstünde To The Beach temasına uygun olarak turuncu üzerine,beyaz mercan desenleri var.

Bundan önceki kullandığım Bronze rengiydi fakat Refined Golden, Bronze'ye göre daha açık tonlarda.Tam kıştan çıkmışken ve cilt tonum olabileceği en açık tonundayken bu pudra çok daha doğal durdu.Ama eğer daha koyu bir ten rengine sahipseniz siz de rengi fazla belli olmayabilir.
İçindeki ışıltıları çok ince altın renginde,ben zaten bronzlaştırıcı pudraları ya tamamen mat ya da çok hafif ışıltılı olanlarını seviyorum.Eğer daha fazla ışıltı istersem zaten üzerine highlight geçebiliyorum.
Ayrıca kontür için de kullanılabilecek bir pudra.
Üstteki resimde yoğun bir şekilde sürüp,dağıtmadan fotoğrafladım.


Burada ise büyük bir pudra fırçası ile sürüp iyice dağıttım.

1 yorum:

Tannesi dedi ki...

Tonu çok başarılı bence, güle güle kullan. Azcık daha simli olabilirmiş, azcık ama... :)