30 Mayıs 2010 Pazar

MAC - TO THE BEACH EVENT

Dün, Bağdat Caddesi MAC'te To The Beach koleksiyonunun tanıtımı ve uygulaması vardı.Tabi ki ben de oradaydım.
Çok keyifli bir ortamda,hem makyaj yaptırıp,hem de MUA ile koleksiyon hakkında sohbet etmek çok güzeldi.
Uygulama sırasında aşağıda gördüğünüz deniz kabukları ve deniz yıldızından yapılmış kolyeleri hediye ettiler.
Ben aşağıda fotoğrafını gördüğünüz makyajı yaptırmak istedim çünkü yeşil rengin bende nasıl duracağını merak ettim.Göz makyajını çok beğendim,alışkın olduğum renklerin dışında olmasına rağmen bu kadar hoşuma gideceğini tahmin etmezdim.Demek ki arada sırada farklı renkleri denemekte fayda var,sonuç çok güzel olabiliyor.
Aslında bu makyajı fotoğraflamayı çok istemiştim fakat o kadar geç bir saatte eve girdik ki ,o saatten sonra fotoğraf çekmem mümkün olmadı.Ama ilerleyen günlerde benzer bir makyaj yapıp,yayınlayabilirim.

Bunlar da dün makyaj çantama eklediklerim.Swatch'lar ve yorumlar ilerleyen günlerde.
MAC Hipness Powder Blush
MAC Humid Eye Shadow
MAC To The Beach Bronze Body Oil

Hiç yorum yok: