17 Mayıs 2010 Pazartesi

GÖZ MAKYAJI (SKETCH-EXPENSIVE PINK-RICE PAPER)

Bugün bu göz makyajını yaptım ,siz nasıl buldunuz?İlk olarak MAC PP Bare Study'i tüm göz kapağıma ve alt kirpik diplerine sürdüm.


Ne zamandır bantlama tekniğini yapmak istiyordum,bugün deneme fırsatım oldu.Expensive Pink'i 239 nolu fırça ile gözkapağıma uyguladım.


Daha sonra kaş altına ve göz pınarına 219 ile Rice Paper sürdüm.224 nolu fırça ile Sketch farı gölge yapmada kullandım.Alt kirpik diplerine yine 219 ile Sketh geçtim.



Üst kirpik diplerine MAC Eye Kohl Teddy ile ince bir çizgi çekip hafifçe dağıttım.Aynı kalemi göz içine de çektim.Son olarak kirpiklerimi kıvırıp DIORSHOW Mascara ile rimelledim.

Bantı çıkardığımda oluşan çok keskin çizgi açıkçası çok hoşuma gitmedi o yüzden çizgiyi yumuşatmak için 224 nolu fırça ile o bölgenin üzerinden geçerek görüntüyü hafiflettim.


Kullandığım malzemeler;

MAC PP,Bare Study

MAC Eye Shadow,Rice Paper

MAC Eye Shadow,Expensive Pink

MAC Eye Shadow,Sketch

MAC Eye Kohl,Teddy

DIORSHOW Mascara,090

2 yorum:

Dee Makeup dedi ki...

Çok doğal, günlük bir makyaj olmuş :) MAC PP Painterly ve Bare Study arasındaki renk farkı ne? Benim göz çevrem oldukça mor, göz kapaklarına kapatıcı niyetine sarı alt tonlu bir baz arıyorum. Izmir'de MAC yok, MAC'in sitesinde de renkleri tam seçemiyorum. İkisinden birini ya da başka bir ürün önerebilir misin? Çok teşekkür ederim.

fly dedi ki...

Dee Makeup,
Painterly mat sayılabilecek bej renginde alttonları pembeye daha yakın.Bare Study ise hafif altın ışıltılı,sedefimsi açık bej.
PP'lerden Soft Ochre'nin alttonu sarı.
UDPP Eden yine sarı alttonlu mat bir primer.Fakat bulmak biraz zor.
Benefit Lemon Aid diğer bir seçenek olabilr.