10 Mayıs 2010 Pazartesi

HEDİYELERİM - YUPPİİİ !!!

Anneler günü sabah 9.15'te kapı zilinin sesiyle uyandım,yataktan nasıl telaşla fırladım anlatamam,o saate bize kimse gelmez,apartman görevlisi de pazar günleri izinli.Aslında hiç pimpirikli,evhamlı bir insan olmamama rağmen, Bıdık doğduktan sonra, eğer eşim şehir dışında ise geceleri tedirgin yatıyorum,salonun ve diğer birkaç ışığı açık bırakarak uyuyorum falan.:(
Bu sefer de öyle oldu,kapının sesini duyduğumda aklımdan ilk geçen niyeyse "kötü haber"di.
Kalbim tak tak atarken,salak gibi gözetleme deliğinden bile bakmadan kapıyı açtım ve bu harika çiçeklerle burun buruna geldim.Korkudan kaynaklanan heyacanım, mutluluk heyecanına dönüştüğü andan itibaren de günün tadını çıkarmaya başlayabildim.

Doğrusunu isterseniz eşimin çiçek göndermesini hiç beklemiyordum,çünkü kendisi biraz "çiçek alma özürlüdür". Hele ki şehir dışında olup,çiçekçiyi daha önceden ayarlamış olması falan gözlerimi yaşarttı doğrusu.(Benim için özel bir günde onun yanımda olmayıp,arkadaşlarıyla raftinge gitmesinin verdiği suçluluk duygusu da bu kadar organize olmasını sağlamış olabilir mi acaba???)
Günün devamında, Bıdık kendi elleriyle yaptığı fotoğraf çerçevesi,anneler günü kartı ve yine kendi boyadığı üç resimden oluşan hediyesini öpücükler ve güzel sözler eşliğinde verdi.
Daha sonra ise bir gün önce akşam, babasıyla yaptığı "özel"telefon görüşmesi sonucunda yerini öğrendiği, eve saklanmış olan hediyeleri çıkardı.Ben heyecanla paketleri açarken o da bana yardım etti.
Sonuç itibariyle wish list 'imdeki üç "şeye" artık sahibim.Halbuki ben bir tanesine bile fittim.(hehhehe)Hediyelerimin hepsine bayıldım,bu kadar güzel şeyler seçtiğim için kendimi ayrıca tebrik ediyorum:D
Gözlüğümü ve parfümümü dün hemen kullandım,Converslerimi ise ilk giydiğim gün kombinimi sizlerle paylaşacağım.
Anneler Gününe, Bıdık'la yatakta keyif yapıp ,sohbet ederek sonrasında da anne-kız başbaşa güzel bir kahvaltı yaparak devam ettik.
Benim için çok özel ve güzel bir gündü,şımartıldım,heyecanlandım,mutlu edildim...
Kızım ve kocama her şey için çok teşekkür ederim.

5 yorum:

nar dedi ki...

Hediyeler cidden süpermiş:) Mutlu günlerde kullan!

nily21 dedi ki...

çok güzeller,güle güle kullan...:)

Adsız dedi ki...

Harika!
Güle güle kullan hakikaten wish listine hayran kalmıştım hemde 3üde bir arada ballı kaymak olmuş:)Sen bunu ara ara yap Flaycım,mesela mesela ne geliyorrrr hah:19 mayıs.
"Gencim, güzelim ,havam var benim"diye (yalanda değil hem)
"19 Mayıs Wish List"i hazırlamaya şimdiden başla:)

Biyo

fly dedi ki...

Nar,Nilgün,
Teşekkürler,çok mutluyum valla...
Biyocum,
Keşke 19 Mayıs Haziranda falan olsaydı di mi?,arayı biraz açmış olurduk,şimdi 10 gün ara ile 2. wishlist biraz fazla kaçar.
Neyse Temmuz'da evlilik yıldönümü var,onu beklerim artık ;)

L@febesi dedi ki...

güle güle kullan canım çok güzeller:)