6 Mayıs 2010 Perşembe

BU AY NELER BİTTİ ???


MAYBELLINE Göz Makyajı Temizleme Losyonu - Rimel çıkartmada çok başarılı olduğunu söyleyemem,ancak 2-3 kereden sonra çıkarıyordu.Artısı,gözlerimde herhangi bir kızarıklığa,kaşıntıya,tahrişe yol açmadı fiyatı da oldukça uygun.Tekrar almayı düşünmüyorum.
MAC Bronzing Powder - Bendeki "Bronze" tonuydu.Severek kullandığım bir bronzer,içinde çok az altın ışıltısı var.Şu sıralar Benefit Powderazzi içindeki Hoola'yı kullanıyorum.Bir de yeni bronzer için MAC To The Beach Koleksiyonunu bekliyorum, yoksa aynısından bir tane daha alırdım.
TALIKA Lipocils - Hiç bir işe yaramayan,bir sürü de para verdiğim bir ürün oldu benim için.Günde iki kez uygulayıp, 28 gün sonunda kirpikleri uzatmayı garanti ediyordu üstelik.Kirpiklerim hiç bir şekilde uzamadı,güçlendirdi mi bilmiyorum,zaten fazla dökülmez kirpiklerim.
Badem yağının kirpiklere iyi geldiğini okudum bir yerlerde,ben de şimdi badem yağını bu tüpe boşaltıp öyle kullanmayı düşünüyorum.

6 yorum:

nily21 dedi ki...

ya bu Talika'yı çok övüyorlardı Sevil'de falan..iyiki almamışım...

Ballı Cimcime dedi ki...

Göz Makyajı temizleyicisi olarak Diadermin'de çok güzel tavsiye ederim:)

kedi dedi ki...

Flaycımm,
http://okuyuculardangelenler.blogspot.com/2010/05/lancome-hydra-zen-estee-lauder.html
Burada seni tavsiye ettim.Hamili kart yakinimdir diye :P

Diadermine'yi kadınlar gününde almıştım %50 indirimde deneyim diye.Koyu makyajlarda pek başarılı değil.Sabah panda gözle uyanabiliyorum mesela.Ben avonun şu klasik göz mak.tem.kremini kullanrım hep.Çok memnun kaldığımdan mı?Hayır.Başka marka denemediğimden.
Çoğu zaman atayım şu lanet olasını derim ama stokta 3 krem daha var bundan:/Lancome bi facil var aklımda.Bir de sein gibi önerilere bakıyorum işte.

Ha unutmadan
1-Senin blogunu her açtığımda hemen saçma sapan bir reklam sayfası açılıyor,virüs mi ne :O
2-Takip ettiklerim bölümünden makyajçantam açılmıyor.Linki bir daha ekle istersen.

Bu sorunları yaşayan başkaları var mı acaba?

fly dedi ki...

Nilgün,
İyi ki almamışsın,parana yazık valla.
Ballı Cimcime,
Dün Sephoranın temizleyicisini aldım,ondan memnun kalmazsam Diadermine'yi denerim,tavsiye için teşekkürler.
Biyocum,
Senin benim bloga ne çok katkın oldu,teşekkürler...
Yukarıda da söylediğim gibi dün Sephoranın çift fazlı temizleyicisini aldım,hani şu waterproof ürünler için olanı,denemeye henüz fırsatım olmadı,dener denemez postunu yazacağım zaten.
Makyaj çantamın linkini düzelttim.
O reklam sadece ben de çıkıyor zannediyordum,araştırıyorum en kısa zamanda çözümleyeceğimi umuyorum.

Tannesi dedi ki...

Reklamdan, bende bugüne kadar hiç açılmadı. Google hrome kullanıyorum internet tarayıcısı olarak...

fly dedi ki...

Tannesi,
Allah,Allah acaba bu reklam benim blogla mı ilgili ,yoksa tarayıcı ile mi ilgili?
Neyse konuyu abime aktardım ,eğer düzeltilebilecek bir şey ise mutlaka düzeltir.