3 Mayıs 2010 Pazartesi

BENEFIT - BAD GAL LASH Mascara

Benefit alışverişimin son parçası olan BAD Gal Lash rimel,sanki takma kirpik takmışcasına hacimli,uzun ve kıvrık kirpikler vaad ediyor. Fırçasının çok büyük olmasıyla meşhur bu rimel ...
Aşağıdaki fotoda gördüğünüz gibi kirpiklerim oldukça kısa ve seyrek.Rimelin tam performansını görebilmek için kirpik maşası ile de kıvırmadım.

Bu fotoğrafta da alt ve üst kirpiklerime tek kat halinde BAD Gal Lash uygulanmış şekilde.

Evet sonuca gelirsek, fotoğraflarda da görüldüğü gibi BAD Gal Lash, benim kirpiklerime ancak bu kadar takma kirpik etkisi yapabildi.Aslında rengini çok beğendim,gerçekten kopkoyu bir siyah,kirpiklerimi uzattı fakat pek dolgunlaştırdığını söyleyemem.Kirpikleri ayırması da fena sayılmaz ama ikinci kat sürülmek istenirse topaklanma yapabilir gibi geldi bana.
Alt kirpiklere sürmek ise bu kocaman fırça ile tamamen eziyet, çok dikkatli davranmama rağmen her yere bulaştı.
Bad Gal Lash'in sevdiğim bir özelliği de kuruduktan sonra kirpiklerinizi kazık gibi sert yapmıyor olması.
Çok koyu bir siyah olmasına rağmen gün içinde akma yapmadı,gün sonunda ise çıkarırken gayet kolay temizleyebildim.
BAD Gal Lash, kötü bir rimel değil fakat benim "mükemmel rimel"i bulma çalışmalarımı sonlandıramadı ne yazık ki.
Eğer alt kirpiklerime daha kolay sürebileceğim bir fırçası olsaydı ve biraz daha dolgunluk verebilseydi "işte budur" diyebilirdim,neyse ki daha denemediğim bir sürü rimel var,bakalım kısmet hangisine?

5 yorum:

Unknown dedi ki...

bu degilde benefitin diger rimeli gercekten o etkiyi yaratio, tek kusuru bir muddet sonra bozuo. hatta bak yazmistim
http://ka-linka.blogspot.com/2010/03/benefit-get-lash-vs-maybellane-define.html

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Fly,bazı rimellerimde illa ki göz kapağıma bulaşma yapıyor.Far kirleniyor ve ben hırlayarak yeniden far geçiyorum.Bu benim beceriksizliğimden mi rimelin kötülüğünden mi?
Ve neden kirpik fırçası kullanmıyorsun?

nily21 dedi ki...

birkac MUA tavsiye etti aslında bu rimeli ama alamadım hala..ben lens kullandığım için kolay çıkmayan bir ürün arıyorum..Bunun dayanıklı olması güzel..

fly dedi ki...

Kalinka,
Bahsettiğin rimel "get lash", Benefit'in kendi web sitesinde görünmüyor,satıştan kalktı mı acaba?yoksa onu da denemek isterdim.Rimellerden açıldıktan 4-5ay sonra performans beklemiyorum ben yani altı ay bence oldukça makul bir süre benim için.
Biyocum,
Benim kirpikler maalesef kısa olduğu için pek bulaşmıyor bende,ama bu Bad Gal'in fırçası o kadar büyük ki ben bile çok dikkat ederek sürdüm.Bazı rimellerin de yapısı çok yoğun oluyor,fırçaya gereğinden fazla ürün geldiği için bulaşma yapabilir.Kirpik fırçam var aslında ama çok sık kullandığımı söyleyemem,Mac Zoom Fast Black Lash rimel var bende yukarıda bahsettiğim gibi yapısı çok yoğun,kirpiklerde çok birikiyor onu kullandığım zaman tarıyorum kirpiklerimi.
Nilgün,
Bad Gal bana oldukça dayanıklı geldi,akma,pul pul dökülme yapmadı bende.

Unknown dedi ki...

herseyden evvel get lashes degil get bentmis
ebayde buldum, iste burda hem fiyatida dusmus, http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140390499432&rvr_id=&crlp=1_263602_263622&UA=M*S%3F&GUID=3070e05c1270a0aad5a6d9d6ff7092eb&itemid=140390499432&ff4=263602_263622#ht_681wt_1167

aferin bana aylardir kullandigim rimelin adini bilmeyecek kapasitedeyim :)
yanlis yonlendirdigim icin afedersin