15 Mayıs 2010 Cumartesi

GÖZ MAKYAJI (TAN-VANILLA-SABLE)

Bugün aşağıda gördüğünüz göz makyajını yaptım.Tüm aşamaları da fotoğraflamaya çalıştım.
Sizce nasıl olmuş?

İlk önce gözümün çıplak hali.Kaşların farkındayım,umarım şu kaşlardan sorumlu arkadaş bunları görmez:)

Burada ise göz altında Benefit Boing Concealer, göz kapağında ise MAC Bare Study PP var.

MAC Tan Pigmenti,239 nolu fırça ile gözkapağına pıt pıt dokundurarak uyguladım.

224 Blending fırçasına aldığım MAC Sable ile gölge yaptım.

Vanilla Pigmenti kaş altına ve 219 nolu fırça ile göz pınarına sürdüm.Yine 219 fırça ile Sable'yi alt kirpik diplerine sürdüm.

MAC Fluidline Blacktrack'i,THE BODY SHOP açılı eye-liner fırçası ile sürüp,göz içine MAC Smolder kalem çektim.Kaşlarımdaki boşlukları ise MAC Espresso ile doldurdum.

Ve son olarak kirpiklerimi kıvırıp,BENEFIT Bad Gal Lash rimeli sürdüm.
Renkler fotoğraflardakinden biraz daha koyu idi,ne yazık ki hala istediğim kalitede fotoğraflar çekemiyorum:(

Kullandığım malzemeler ise;
MAC PP,Bare Study
MAC Pigment,Tan
MAC Pigment,Vanilla
MAC Eye Shadow,Sable
MAC Fluidline,Blacktrack
MAC Eye Kohl,Smolder
BENEFIT,Bad Gal Lash

6 yorum:

eylul_enise dedi ki...

makyajın çok güzel olmuş ben bu renkleri çok seviyorum zaten makyajda bu arada bloğumda ödülün var canım http://eksiarti.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-odulu.html
öptüm çok

Adsız dedi ki...

fly abla.kısmazsan bişi dicem.bööle yasıosunuzya işte şunsürdüm bunu sürüştürdüm bilend ettim fiksledim,basit bi makyaj için biçok malzeme ve bisürü uğraş var..ben bi far sürüom blent etmeden:P:P,bi siyah kalem çekiom,sür rimeli al sana mis gibi makyaj ve seninkinden bi farkıda olmuooooo.okadar şey sürünce uğraşınca insan daa farklı ve çook güseell bi makyaj çıkacak die beklioda ,dizi gibi fotolara bakıp bakıp hah şimdi çıkcak süper bişi diom ama yokkk:)
yazdım kusura bakma oldumu. belkim ben makyajdan anlamıommmm ehue:P:P
gizmo

fly dedi ki...

Thales,
Benimde favori renklerim bunlar,niyeyse elim hep bu tonlara gidiyor.Ödül için çok teşekkür ederim,bence sen de çok tatlısın...
Gizmo,
Niye kızayım aşkolsun,içinde hakaret,küfür olmadığı sürece tüm eleştirilere açığım ve tüm yorumları yayınlayacağım.
Konuya gelirsek benim makyaja bakış açım biraz farklı,makyaj benim için daha çok bir hobi,belki biraz da takıntı.Durum böyle olunca da elimde ne kadar fazla ve çeşitli malzeme varsa o kadar mutluluk verici bir durum benim için.Her makyaj yapanın bu kadar fırçaya,fara elbette ihtiyacı yok,bu biraz da tercih meselesi.
Bu tür yazıları yazarken kullandığım yabancı kelimeleri bende sevmiyorum,ama bunları kullanmazsam da ya komik oluyor yazı ya da gereksizce uzuyor.(İnan bana denedim böyle yazmayı ama beceremedim:( )
Yalnız şunu söylemeden geçemeyeceğim,özellikle göz makyajı yaparken kullanılan fırçalar bence kesinlikle fark yaratıyor,malzemeyi uygun yere uygun şekilde ve kısa sürede sürmeyi kolaylaştırdığıni kimse inkar edemez herhalde.Eğer benim bilmem kaç fırça ve far ile yaptığım makyajın senin far-kalem-rimel ile yaptığının arasında hiç bir fark yok ise bunun tek bir nedeni olabilir o da benim kabiliyetsizliğim:)))
Yeni yorumlarını bekliyorum,sevgiler....

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Flycım,"kaşlardan sorumlu arkadaş"bir espri mi?Genelde makyaj blogları böyle yazıyorlarda nedir ki diye kimden bahsedildiğini ben mi anlamıyorum yoksa:/

Bence gözlerin yeterince güzel ve makyajın profosyonelce.
Gizmo eğer bir adsız kamera şakası falan değilde gerçekten bir kişi ve net yorumu ise (yani penguen gibi yazmış ya,ben okurken zorlandım valla)

Başlarda bende böyle düşünüyordum bilesin:)Sadece sana değil tüm makyaj bloglarında "ohooo o,ben de yapıp çıkıyorum makyajımı "farı sür çık daa" ,bu ansiklobedik bilgileri,yabancı isimlerde ne oluyor"derken avonun ki sendekilere göre dandik sayılabilecek bir far fırçasını aldığımda onunla bile farın daha güzel sürüldüğünü gördüm."Far sürmek",fardaki rengi göz kapağına bırakmak olarak anlaşılır kadınlar için ve aslında bu yanlıştır.Çoğu kadında da yanlış makyaj uygulamalarını görmekteyiz zaten.Masmavi far,kıpkırmıız ruj,tokat yemiş gibi allık oldu sana makyaj!Değil efendim.Makyajın güzeli"çok uğraştığın halde aslında çok uğraşmamışsın gibi doğal olanı,yüzün renklenmesi değil yüzün kusurlarının kapatılıp güzelliğinin ön plana çıkartılmasıdır."

Sen bu anlamda bence güzel ve profosyonele yakın makyaj yapıyorsun Fly.profosyonele yakın dedim çünkü senin de hergün öğrendiğin,keşfettiğin bir çok teknik ve bilgi vardır ve bir kaç ay önceki makyajını acemi bulup beğenmiyorsundur eminim.

KendiniJustMakeUpZannedenBiyo ;)

fly dedi ki...

Biyocum,
"Bloglardaki kaşlardan sorumlu arkadaş",makyaj bloglarında biraz fazla uzamış,alma zamanı gelen kaşları görür görmez bununla ilgili yorum bırakmayı kendine görev edinmiştir.Kendisi adsızdır, fakat ben niyeyse bütün bu yorumların sahibinin aynı kişi olduğunu düşünürüm;) Bir de bu değirmenin suyu nerden geliyor diye soran "mali işlerden sorumlu arkadaş" vardır ki o tamamen ayrı bir konudur.

Sana tamamen katılıyorum bence de "iyi makyaj"yüzün güzel olan taraflarını doğru malzemelerle ön plana çıkarmaktır.
Eğer herkes bunu becerebilseydi etrafımızda teninden 3 ton açık kapatıcıyı ya da pudrayı gözaltına sürüp Bülent Ersoy gibi gezinen,hem gözüne kopkoyu makyaj yapıp üstüne bir de cart pembe ya da kırmızı ruj süren,allığı yanağına kızılderililer gibi çizgi şeklinde sürüp dolaşan kadınları görmezdik.

Yorumun için çok teşekkür ederim,beğenmen beni çok mutlu etti.Profosyenel olmaya çok uzağım bence ama dediğin gibi hergün birşeyler öğreniyorum,videolar izleyip,blogları takip ediyorum, denemeler yapıyorum(vaktim oldukça tabi).Birde şöyle birşey var; bi makyaj yapıyorum mesela aynaya bakıyorum,"waauww ne güzel olmuş" diyorum,sonra fotoğraflara bakınca, "ay şurayı şöyle yapsaymışım,lineri daha ince çekseymişim" diyorum.Sorun aynada mı,fotoğraflarda mı yoksa benim gözlerimde mi anlayamadım durumu.

Bu arada o penguenmiydi ?Ben fok balığı sanıyordum.:DD

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Evet fok balığı:)
Bkz.Recepİvedik

Yahu zaten kişi kendi göz makyajını koyarken kaşının zamanının gelip gelmediğini kendisi bilmiyor mu sanki.Macro çekim yaparken hemde.Bu yorumu yapalar kaşlarını lazer epilasyonla aldırmış olmalı sanırım.Dün itinayla alınan hain kaşlar sabaha pıtırcıklar şeklinde çıkar her daim.Makyajı görmek yerine kaşlara dikkat ediliyor ha:)
Ben şimdiye kadar kimsenin pala remzi gibi yada mustafa keser gibi kartal uçuyormuş hali kaşlarıyla foto verdiğini görmedim makyaj bloglarında.O kadar bi iki kılcık nazar boncuğu olsun alla allaaaa:)

Yeni mac serine bayıldım bu arada.Turuncu turuncu,al git denize,akşamında sür sürüştür,beach güzeli seçil,çok tatlı:)