28 Mayıs 2010 Cuma

GÖZ MAKYAJI (PRINT-SHIMMERMOSS-CRYSTAL AVALANCHE)

Aşağıda MAC Shimmermoss farı denemek için yaptığım makyajın fotoğraflarını görebilirsiniz.
Oldukça yoğun bir göz makyajı oldu benim için,bu tür bir makyajı ancak gece çıkarken kullanabilirim.Siz nasıl buldunuz?







Bu makyajda baz olarak siyah göz kalemi kullandım,kalemi göz kapağıma gelişi güzel sürüp fırçayla dağıttım.
MAC 239 nolu fırçayı Fix + ile ıslatarak Shimmermoss farı aldım ve gözkapağına uyguladım.
Temiz bir fırçayla kaşın hemen altına Crystal Avalance farı,gözkapağının dış kenarına ve katlanma kısmına Print farı sürdüm.Daha sonra MAC 224 nolu fırçayı kullanarak keskin hatları yumuşattım.
MAC 219 fırça ile sırasıyla Crystal Avalance'yi göz pınarına,Shimmermoss ve Print'i alt kirpik diplerine sürdüm.
Smolder göz kalemini göz içine ve üst kirpik diplerine ince bir çizgi şeklinde çektim.

Son olarak kirpiklerimi kıvırıp Benefit Bad Gal Lash ile rimelledim.

Ve sonuç olarak ortaya böyle bir görüntü çıktı.

Kullandığım malzemeler;

MAC Fix+
MAC Print Eye Shadow
MAC Shimmermoss Eye Shadow
MAC Crystal Avalance Eyeshadow
MAC Smolder Eye Khol
BENEFIT Bad Gal Lash Mascara

5 yorum:

Unknown dedi ki...

gerçekten çok başarılı uygulamışsın. sana da çok yakışmış. ah ah ben de becerebilsem far sürmeyi keşke :)

Tannesi dedi ki...

Çok ama çok güzel bir makyaj olmuş. Ellerine sağlık. Fırçayı ıslatmadan yaparsan ve göz altındaki kısmı biraz daha inde tutarsan, gün içinde de çok rahat kullanırsın gibi geldi bana.
Bir de şunda zorlandım yazıyı okurken; Mac farların isimlerini söylemişsin ama ne renk olduklarını söylememişsin. Yazının sonundaki resimde görüne, yukarı çıkıp, tekrar bakınca anladım. Farların isimleri yanına ne renk olduklarını da söyler misin bir daha ki sefere? :))
Bugüne kadar yaptığın en profesyonel makyaj buydu sanırım. Sen de profesyonellerden oldun desene. ;)
SEvgiler...

eylul_enise dedi ki...

vayyyyyyyyyyyy süper olmuş

fly dedi ki...

Pinkpowder,Thales
Çok teşekkür ederim,
Tannesi,
Haklısın yazıya tekrar bakınca ben de farkettim,sanki herkes farların adını bilmek zorunda :P
Bundan sonraki makyajları daha detaylı ve açıklamalı yazarım.
İlgin ve uyarıların için çok teşekkür ederim,güzel sözlerin için de ayrıca teşekkürler.

azzzra dedi ki...

bencede çok güzel olmus..fakat günlük olarak bende kullanamam anca gece :)