4 Mayıs 2010 Salı

BUGÜN NE GİYDİM ???

Geçen sene bana, "böyle bir pantolon giyermisin ?" diye sorsalar cevabım "ASLA !!!" olurdu.Ama bugün bayıla bayıla giydim,duruşuna,rahatlığına da ayrıca bayıldım.
Bir süredir "harem pantolonlar" ilgimi çekiyordu,çok abartılı olmayan,günlük giyebileceğim bu modeli görünce hemen üstüne atladım:))
Benim gibi sık sık skinny jean giyen biri için farklı bir deneyim oldu bu kıyafet,ama çok da hoşuma gitti doğrusu,siz nasıl buldunuz?



Şu yazımda anlattığım sarı oje-sarı ayakkabı kombini nasıl olmuş?


Pantolon ve T-Shirt, Küçükyalı Atakan Giyim
Atlet,WinMax
Ayakkabı,Bambi

12 yorum:

Tannesi dedi ki...

Gayet şık olmuşsun bence... Bana da giyilemezlermiş gibi gelir hep. :)
Ben de tam ojeleri soracaktım ki, sen sonunda fotoğrafı yayınlamışsın. Ojeler çok güzel ve uyumlu olmuş. Pabuçların da çok cici ayrıca. :)
Güle güle kullan hepsini.

esra altunkaya dedi ki...

çok hoş olmuşsun..

Ezgi S. dedi ki...

cok hos olmus
ve kiyafetlerin birbirine cok uymasida cok sik duruyor

fly dedi ki...

tannesi,xesrax,ezgi,
Hepinize teşekkür ederim ...

kedi dedi ki...

Herzamanki gibi çok tatlısın.
Ben olsam sarı ayakkabıya sarı oje değilde kotundaki gibi bir mavi sürerdim,pastel tonlarda bir mavi.Yoksa sarı-lacivert fenerli bayrağı gibi değil yada yada mesela gri oje.Harem kot süper durmuş,havuş pantolonun da var mı Fly?Bak o da sana çok yakışır diye düşünüyorum ben

gunesyuksel dedi ki...

coook süper olmus. ben bayılırım zaten ortaokuldan berı öle pantolonlara. severım salaşlığı.. rahatlık gibisi yok. saana da cok yakısmıs. sarı kombınasyon bi ayrı gusel olmus sana. siyah saclarınla falan cok uyumlu olmus..

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

Çok beğendim:)

fly dedi ki...

Biyocum,
Teşekkür ederim,bence de sarı ayakkabı+sarı oje olmadı pek,gri ojeyi Tannesi de söylemişti daha önceki yorumlarda,ama benim gri ojem yok,senin önerebileceğin bir marka var mı?Havuç pantolonları da severim aslında eskiden kalan birkaç tane var eğer içine girebilirsem değerlendirmek lazım.
Güneşyüksel,Minder,
Çok teşekkkür ederim...

Adsız dedi ki...

Canım,uzun parmaklarıma ve uzun biçimli tırnaklarıma rağmen ben hiç oje kullanmam ki:/
Kozmetik ve makyaj bloglarında en hızlı geçtiğim hatta hiç bakmadığım bölümdür oje.
Sırf oje blogları varya onlara bi bak istersen
dur senin için bulayım bi iki tane hah
http://kirmiziojeli.blogspot.com/

http://hangiojeyakismazkibana.blogspot.com/

http://www.threethehardway.com
http://just-makeup.net/category/tirnak

http://www.makyajcantam.org/search/label/Ojeler

Sen daha iyisini bilirsin ya:)

Biyo

fly dedi ki...

Biyocum,
Benim de en az ilgimi çeken kozmetik ojedir,çoğu zaman french ya da şeffaf tırnak cilası vardır tırnaklarımda,dediğin gibi oje bloglarına bakayım ben.Teşekkürler.

Nasilgiysem dedi ki...

sarı oje+sarı ayakkabı! perfecto!

fly dedi ki...

Lydia,
teşekkürler,benim için de değişiklik oldu.