2 Nisan 2010 Cuma

BU AY NELER BİTTİ ???

İşte bu ay bitirdiğim ürünler;

1 -NEUTROGENA Deep Clean Gentle Scrub - Aslında sevdiğim bir peeling jelidir.Yumuşak formülü sayesinde cildi nazikçe ölü hücrelerden arındırıyor ve cildi pürüzsüzleştiriyor.Kokusu da kayısı gibi.
Tekrar alırmıyım?Eğer şu anda Estee Lauder ürünlerini kullanmayıp ,Idealist Dual-Action Refinishing Treatment'i denemek istiyor olmasaydım kesinlikle alırdım.

2 -MAC Select Moisturecover - Gözaltlarım için kullandığım bir kapatıcı,yapısı bu bölgede kullanmak için ideal.
Tekrar alırmıyım?Şu anda yeni kapatıcıları denemek istiyorum ama iyi bir tane bulamazsam aynısından alırım.

3 -MAC Technakohl Liner(Graphblack) - Yumuşak yapıda göz kalemi,yoğun siyah rengi var.
Tekrar alırmıyım?Bu aralarMAC Smolder göz kalemi fazlasıyla işimi gördüğü için yakın zamanda almayı düşünmüyorum.

4 -MAC Blot Powder - Fazla yağı emerek,cildin parlamasını önleyen pudra.Fondöteni fix'lemek için yada sadece t bölgesinin parlamasını engellemek için kullanıyorum.


Tekrar alırmıyım?Daha bu bitmeden yenisini aldım bile.


PS: Bitmiş MAC ambalajlarını atmayıp,saklıyorum.Hani bir gün Amerikaya gidersem BACK2MAC uygulamasından yararlanmak için.Avrupa ülkelerinde BACK2MAC var mı?Bu konuda bana yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Hiç yorum yok: