29 Nisan 2010 Perşembe

BENEFIT-CONFESSIONS OF A CONCEALAHOLIC

Confession Of A Concealaholic,içinde kapatıcılar ve primer bulunan bir kit
.
Kutu kapağının iç kısmında çok şirin bir aynası var.
Setin içindekiler;
THAT GAL-Brightening Face Primer
ERASE PASTE(No:2 Medium)-Brightening Camuflage For Eyes & Face
BOI-ING(No:01_02)-Industrial-Strenght Concealer
LEMON AID-Color Correcting Eyelid Primer
EYE BRIGHT-Instant Eye Brightener
Tüm kapatıcılar için ayrı ayrı isimlendirilmiş,çift uçlu iki adet fırça var.Fırça uçları çok küçük olduğu için geniş alanlarda(gözkapağı ve altı,burun kenarları vb.) çok kullanışlı değil,ancak küçük detaylar(sivilce,izler vb.) için oldukça işe yarıyor.

Resimli ürün kullanım kılavuzu ne şekilde uygulanacağını, "günlük"şeklinde anlatıyor.


İlk olarak That Gal ile başlıyorum.Bu ürünün tanımında "brightening face primer" yazıyor.
Rengi aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi açık pembe,yapısı hafif,losyon kıvamında. Makyaj altına ve üstüne kullanılabiliyor.

That Gal,bende hiç işe yaramadı ne yazık ki.Yüzüme sürdüğümde açıkçası hiç bir aydınlatıcı etkisini görmedim,makyaj bazı olarak kullandığımda ise benim bir primer'den öncelikli beklentim olan,"makyajı sabit tutmak" ve "cildin parlamasını önleme" görevlerini yerine getiremedi.Sadece sıradan bir nemlendiricinin yapacağı gibi yumuşaklık sağladı.
Bu ürünü çok seven de var hiç sevmeyen de belki cilt tipi ve rengiyle alakalı bir durum olabilir.Tam boyu Benefit'in kendi sitesinde 28 $,yani oldukça pahalı,almak isteyorsanız sizin için uygun olup olmadığını anlamak için ilk önce bunun gibi küçük boyunu denemenizi tavsiye ederim.
Bu fotoğraf da That Gal'i sürüp,dağıttıktan sonra,gördüğünüz gibi ortada hiç bir şey yok.

Sırada Benefit'in en ünlü kapatıcılarından Boi-ing var.
Set içerisinde 01 ve 02 no.lu tonu var.02 benim cilt rengime daha çok uydu,ama 01'i de gözaltlarına kullanıyorum.Ayrıca iki tonu karıştırarak ara tonlar da elde edebiliyorsunuz.
Yapısı krem şeklinde,sürdükten sonra yağlı bir his bırakmıyor,hafif pudralı bir bitiriş sağlıyor.
Alttaki fotoğrafta sivilceyi Boi-ing ile nasıl kapattığımı görebilirsiniz. İlk olarak fırçaya aldığım çok az miktarda ürünü sorunlu bölgeye hafifçe dokundurup, sonrasında parmağımla üzerine hafifçe pat pat yaparak yedirdim. Sivilceleri,küçük izleri,lekeleri kapatmakta bence oldukça başarılı.Ayrıca burun kenarındaki kızarıklıkları oldukça iyi kamufle ediyor.
Bir de gözaltındaki performasına bakalım.Aşağıda ki gözümün "çıplak"hali.

Burada da gözaltımda Boi-ing 01 no. uygulanmış şekilde.Görüldüğü gibi renk farklılıklarını kapatmada oldukça başarılı,kremsi yapısından dolayı ince cizgilere dolmaması için uygulama biraz uğraştırıyor ama çok da kötü değil.
Aşağıdakilerden üstteki Eye Bright alttaki ise Lemon Aid.Eye Bright fotoğrafta göründüğünden daka pembe,Lemon Aid de daha sarı. Eye Bright,gözün iç ve dış köşelerine uygulandığında aydınlık bir görünüm yaratıyor.Yapısı yoğun,fırça ile dağıtmak biraz zor.Ben fırça sonrası parmak uçlarımla yedirmeye çalıştım.Benim için mutlaka gerekli bir ürün diyemem,çünkü göz makyajı sırasında zaten açık ton farlar aynı işi görüyor.Belki göz makyajı yapmayıp,sadece rimel sürdüğümde kullanabilirim.
Lemon Aid ise gözkapağının üzerinde kullanılan,renk farklılıklarını örtmeye yarayan bir kapatıcı.Uygulandığında gerçekten de kahverengi bölgeleri bir miktar örtüyor ancak far bazı olarak kullandığımda 3-4 saat sonra yağlanma oldu ve gözkapağının katlanma bölgesinde çizgi oluştu yani bunu da pek sevemedim.

Bu fotoğrafta gözkapağımda Lemon Aid,gözümün iç ve dış köşelerinde ise Eye Bright var.


Erase Paste oldukça yoğun kıvamda,kapatıcılığı yüksek, gözaltlarındaki koyu halkaları ve yüzdeki renk farklılıklarını,izleri kapatma başarısı son derece iyi.
Setin içinden No:2 Medium tonu yer alıyor.rengi şeftali tonlarında gibi görünüyor fakat sürüp dağıttığınızda cilt tonuyla uyum sağlıyor.Fırça ile uygulayıp,parmak uçları veya küçük bir makyaj süngeri ile dağıtıldığında sonuç daha iyi oluyor.
Ambalajı küçük bir cam kavanoz şeklinde,o yüzden çok kullanışlı olduğunu söyleyemiyeceğim.Sürerken çok çok az miktar sürmek yeterli.Eğer koyu halkalarınız çok fazlaysa Erase Paste sizin için iyi olabilir fakat gözaltlarınızda fazla problem yoksa bu kadar yoğun bir ürüne bence gerek yok.
Ben Erase Paste'yi yüzün diğer bölgelerinde(burun ve ağız kenarları) kullanmayı daha çok sevdim.
Bu fotoğrafta Erase Paste'yi gözaltına uyguladım.
Sonuç olarak bu set içinde beğendiklerim de oldu beğenmediklerimde.Boi-ing bence çok iyi bir kapatıcı,bittiğinde 01 ve 02 no.'larını alıp kullanmaya devam edeceğim.That Gal kesinlikle bir daha almayacağım bir primer.Diğerleri ise olduğu sürece kullanacağım ama bittiğinde yerlerine yenilerini almayacağım kapatıcılar.
Oldukça uzun bir yazı oldu,umarım bu ürünleri denmek isteyenlere yardımcı olabilmişimdir.

4 yorum:

TANNESİ dedi ki...

Güle güle kullan, çok şirin bir kit.
Ben bu ara şu bazlara, aydınlatıcılara falan taktım kafayı. Aslında daha memnun olsaydın, benim için süper bir başlangıç olabilirdi bazlara...
Bir de ben hemen herşeyin en açık rengini kullanmak zorunda kalıyorum. Bu set benim için biraz koyu olabilir mi diye düşündüm. Ne kadara aldın acaba?

fly dedi ki...

Tannesi,
Setin fiyatı 36 usd kendi sitesinde,artı kargo ücreti eğer 115 usd ve üstü alışveriş yaparsan gönderim ücretsiz.Ten rengin çok açıksa içindeki Erase Paste sana koyu gelir,Limon Aid ve Eye Brightner standart renk,Boi-ing'in ise açık tonu sana olur.Açıkçası içinden ben sadece boi-ing'i beğendim ama kişien kişiye değişir tabi.İçindekilerin hepsi ayrı ayrı Sephorda var,bence ilk önce gidip orda dene, beğendiklerini numarasıyla falan not alıp öyle ver siparişini netten.

Dee Makeup dedi ki...

Merhaba,
Blogunu yeni keşfettim, harika ürün tanıtımların var. Benefit delisi olarak özellikle Benefit postlarına bayıldım :)
Confessions of a Concealaholic, Benefit'in muhtemelen en işlevsel ürünlerini içeriyor.
Lemon aid, That Gal ve Eye Bright gibi herkes tarafından beğenilmeyecek ürünleri denemek için ideal.
Sevgiler.

fly dedi ki...

Dee Makeup,
Hoşgeldin,Benefitin ambalajlarından sonra en sevdiğim tarafı bu tür setler yaparak birçok ürünü deneme fırsatı sunması.Mesela böyle bir set olmasaydı ben deneme tutkuma yenik düşüp tüm ürünleri ayrı ayrı satın alıp,sevmediğim bir sürü şeye bi dolu para harcamış olacaktım hatta belki de markadan soğuyacaktım.
Bu arada bende senin blogu çok beğendim,şöyle müsait bir zamanda tüm postları incelemek istiyorum.