23 Haziran 2010 Çarşamba

HAFTA SONU ...

Yeni post yazmayalı neredeyse bir hafta olmuş.

Yaz mevsiminin blog dünyası üzerindeki malum etkileri benim blogu da yavaşlattı sanırım.
Okulların kapanması,Babalar Günü ve Bıdık'ın yıl sonu gösterisi derken,bizim için oldukça yoğun geçen bir hafta sonu oldu.Sonrasında ise gezip-tozmaktan blogu bir hayli ihmal ettim. Önümüzdeki iki-üç ay için şimdiden özür diliyorum çünkü büyük ihtimalle eskisi kadar sık yazı olmayacak.

Bu kadar açıklamadan sonra gelelim hafta sonundan fotoğraflara:

Bıdık'ın babası için kendi elleriyle hazırladığı "Babalar Günü Kravatı".



Bluz,LC Waikiki
Etek,Zara Kids
Ayakkabı,Deichman
Pazar akşamı Bıdık'ın yıl sonu gösterisi vardı.Bıdık'ın saçları ilk kez kuaför tarafından yapıldı,bu yüzden bizimkinin keyfine diyecek yoktu.


Ve son olarak benim kıyafetim.


Bluz ve Pantolon, Küçükyalı Atakan Giyim
Ayakkabı,Koton
Unutmadan yazayım, Welcome To Flyland 100. izleyicisine ulaştı.Hepinize ilginizden ve desteğinizden dolayı çok çok teşekkür ediyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

formspringiniz olsa ordan soracaktım ama:)

sarışın-yeşil gözlü bir genç kızım ve yapanlara özellikle siz yapınca bayıldığım halde kahverengi göz makyajı bana hiiç gitmiyor,beni daha yaşlı,yorgun,çökük gözlü gösteriyor.doğrumu tespit etmişimdir yoksa kahve makyajı ben mi beceremiyormuyumdur??aslı

fly dedi ki...

Aslı,
Yeşil gözlerde kahve farı çok beğenirim ben,yeşili daha çok ortaya çıkarır.Eğer çok açık tenli değilsen kızıl kahve,bronz ve altın tonları öneririm.

Adsız dedi ki...

bunu nasıl anlayacağım kahvenin tonlarını yani.
birde anlamadığım bişey var
mavi alt tonlu pembe,sarı altonlu pembe falan ne demek.pembe pemde değilmidir?nasıl anlayacağız renklerin alt tonlarını anlamadım gitti:)aslı

fly dedi ki...

Aslı,
Sorunu daha detaylı yanıtlayabilmek için bir yazı hazırladım,umarım yardımcı olabilirim.