25 Şubat 2010 Perşembe

GÖZ MAKYAJI UYGULAMASI




Bu göz makyajında kullandığım tüm farlar MAC'e ait.Altta kullandığım diger ürünlerin resmini görebilirsiniz.Son derece sade ve günlük kullanıma uygun bir makyaj uygulaması oldu umarım beğenirsiniz ...
Kullandığım ürünler şunlar:

MAC Select Moisturecover-Kapatıcı olarak MAC195# fırça ile gözaltımda kullandım.Benim tonum NW20

MAC Paint Pot(Painterly)-Gözkapağı üzerine far bazı olarak kullandım.Bence süper bir ürün bunu kullanarak yaptığım göz makyajlarında asla akma,yağlanma ve gözkapağında birikme olmuyor.Kullandığım fırça yine MAC 195#.

MAC Blot Powder(Medium Dark)Gözaltı kapatıcısı ve far bazını bununla sabitledim.

MAC Eye Shadow (Retrospeck)Bu farı MAC 222# fırça ile göz kapağımın iç V kısmına ve kaş altıma aydınlatıcı olarak kullandım.

MAC Eye Shadow (Woodwinked)MAC 239# ile göz kapağımın ortasına uyguladım.

MAC Eye Shadow (Bronze)MAC 224# Blending brush ile gözümün dış V kısmına ve MAC 219# ile alt kirpik diplerime uyguladım.

MAC Eye Shadow(Espresso)Bu farı The Body Shop'un açılı eye-liner fırçası ile kaşlarımı doldurmakta kullandım.

LANCOME Siyah gözkalemi ile alt ve üst kirpik diplerimi boyayıp MAC 219#fırça ile dağıttım.

THe BODY SHOP kirpik kıvırıcı ile kirpiklerimi kıvırıp DİORSHOW Siyah rimel ile boyadım.


Hiç yorum yok: